090630

Åh, vet ni vilka som kommer hem imorgon? Zarah&Steph. Jag längtar så otroligt mycket.

Nu är jag ifall vaken, Alexandra messade mej vid halv tio och bad mej ringa Samah. Vilket jag gjorde också och vårat samtal såg la ut såhär kan man säga.

- Är du inte uppe än?!
- Nej, jag skall vakna vid tio. Vadådå?
- Ahaa. Men gick inte bussen halv elva?
- Haha, nej Samah. Halv tolv.
- Jahaa. Men åh, jag har ju varit uppe i en timma nu.

Jag är la pigg, men endå trött. Skall ifall kliva upp nu och börja fixa mej och äta frukost. Sedan skall jag bort till Alexandra och hämta en sak och sedan hem igen. Vad skall man ha på sig idag tro? Svarta låga Converse och ljusa jeansshorts. Frågan är ju vad man skall ha på sig över? Äsch, vi får se!

Vi hörs i eftermiddag. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0