090628

Hej på er! Jag lyckades sova till halv tre, herregud vad underbart det var. Skulle vilja sova längre, men det känns så onödigt, då kommer jag säkert inte somna inatt.

Jag har inte gjort mycket sedan jag vaknade, satte på datorn, läste lite bloggar och kollade resor. Är inte alls dyrt att åka utomlands nu i juli. Men ja, priset har ju aldrig spelat någon roll. Men jag tänkte mer på Zarah och Steph. Jag tror nog att de vill åka utomlands igen, till Tunisien så klart. Det måste dom vilja, det räcker inte att bara vara utomlands en gång på en sommar. Jag menar, förra sommaren var vi ju utomlands hela sommaren, förutom en vecka. Jisses, fyfan vad kul vi hade: Otroligt! Glömmer det aldrig. Tunisien är verkligen stället att festa på. Aja, får ta ett snack med dom när dom är tillbaka i Sverige, dvs om två dagar! ;)

Nu skall jag hoppa in i duschen, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0