090625

Dagarna går alldeles för fort nu för tiden, det är sjukt. Men jag klagar inte! höhö :) Klockan är ungefär tio över nio och jag är uppe nu och jag är även pigg. Detta är ett mirakel! Jag vaknade av att jag hörde någon lasta in något i en bil och när jag kollade ut genom fönstret så var det ju min käre fader och bror. De skulle skjutsa några vänner till dem till Landvetter. Ha det så kul i Serbien nu, Georgel! Åh, jag älskar känslan av att åka till Landvetter, om det bara är så att jag följer med som sällskap.

Jag har även funderar lite. Vad det är jobbigt att kämpa för något! Jag som knappt har tålamod, tröttnar väldigt fort. Fast visst, vill man ha något så får man nog kämpa ett tag, om det är det som krävs, men det funkar inte alltid för mej. Jag bara tröttnar om jag inte får något efter ett tag, om så efter en dag också. Väldigt dåligt tålamod har jag, det är otroligt. Men då går man vidare, eller ja man får la försöka att gå vidare. När man väl börjat att gå vidare, så skall alltid något komma i vägen och påminna dej om personen. It sucks! Men denna gången så får man ta den skiten när någon påminner dej om något och faktist gå vidare ändå. Jag tycker om när jag inser grejer för mig själv och faktist gör de grejerna som jag insett. Det är dags att gå vidare, fasten jag vill det eller inte. Fast inombords vet jag att det är det enda rätta, så jag följer det. Har nog sagt så innan med, men denna gången skall jag verkligen göra det.

Wish me good luck! Skriver mer om detta någon annan dag, då berättar jag hur det har gått! ;)

Nu skall jag lägga mig i sängen igen och försöka somna om. God morgon föressten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0