090620

God morgon! Nu är jag äntligen uppe efter att ha vridit mej i sängen och inte kunnat sova alls, men tillslut så fick jag lite sömn ifall!

Blev en jättelyckad kväll igår. Först satt vi i min systers lägenhet och käkade och drack, sedan åkte vi till Assberg och snabbt som ögat, så satt vi på en taxi tillbaka till Kinna och då drog vi hem till Tobbe. Mycket trevligt och kvällen slutade vid halv fyra, då Salem och Roy kom och hämtade mig. Mycket snällt! :) När jag kom hem mådde jag rätt så dåligt och drack massa vatten. Tillslut la jag mej i sängen, men kunde verkligen inte sova. Kändes som att man ville spy hela tiden, men fan vad det är äckligt och göra det. Så jag låg kvar där i några timmar, tills jag somnade tillslut. Men en jävla lyckad kväll blev det ifall!

Nu ligger jag med sängen i laptopen och är hur seg som helst och har lite huvudvärk. Jag skall vila och inte göra ett piss i några dagar framöver och inte dricka för den delen heller. Haha! Gårdagen tog nästan död på mej. ( Ironi .. )

Vi hörs senare, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0