090619

Hej allihopa! Idag är det midsommar.

Jag har precis varit ute och plockat blommor med Samah & Alexandra. Sedan gick vi hem till Alexandra och bad hennes mamma fixa kransar och det gjorde hon. Fast jag ville inte ha någon, tycker inte riktigt om sådant, hehe. Men lite blommor i håret blir det ifall! Jag har redan sminkat mej. Nu gäller det bara vad man skall ha för frisyr och vad man skall ha på sig. Det är en stor fråga det. Hmm, well det återstår och se vad det blir.

Jag har nog inte sovit tillräckligt inatt, är faktist riktigt trött. Usch! Men jag får stå ut, jag får ju ifall sova inatt.
Har inte heller riktigt bestämt mej om vad jag skall göra ikväll, jag får se vad jag känner för senare.

Vi hörs antingen ikväll eller imorgon! Ha en toppen bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0