090617

Hej allihopa! Har haft en bloggfri dag, kändes lite skönt. Men jag har saknat bloggen lite trots allt.

Jag, Samah och Alexandra åkte in till Kinna innan för att kolla lite grejer och sedan gick vi till Zarahs lägenhet för att hämta hem lite grejer och åt. Sedan efter ett tag så skiljdes vi åt, Alexandra gick till Tobbe och jag & Samah åkte hem. Men det varade inte så länge och plötsligt skulle vi upp till Hemmakväll och köpa godis och dricka för att sedan åka till Kinna och gå hem till hennes pojkvän Christoffer. Vi kollade på två filmer och de var rätt så bra, speciellt den sista vi kollade på.
Salem kom ifall och hämtade oss och släppte av oss vid Frölich. Vi köpte mat och gick sedan hem.

Skönt och vara hemma! Jag är otroligt trött och seg. Vill bara lägga mej och sova, men det får vänta tills senare. Och från och med imorgon skall jag sluta äta! Okej, inte sluta äta helt, men onyttiga grejer. Åh, har blivit alldeles för mycket av det på sistonde. Måste få ett slut på det någongång och denna gången är jag allvarlig!

Midsommar är nog planerad, men frågan är om jag verkligen vill dricka då? Eller om jag bara skall ta det lugnt? Hmm!
Vi får se vad det blir.

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0