090614

God eftermiddag!

Jag har sovit ut och det känns så skönt! Kom hem vid halv fyra i morse och det var rätt så ljust ute. Kändes som att man gick ute en helt vanlig dag och klockan var ungefär sex på eftermiddagen.

Ifall, gårdagen var rätt så rolig endå. Vi var nämligen på fest i Haby. Varade i några timmar och sedan åkte vi hem, hehe. Aja, kul var det ifall, men så jävla kallt!

Idag är det söndag och endast tre dagar kvar tills Zarah & Steph åker. Det är nu det verkligen börjar att kännas. Jag vet inte hur jag skall klara mig, jag är riktigt nervös också. Jag vet inte varför egentligen, men detta är första gången vi är ifrån varandra såhär länge. Detta gäller två veckor, två hela veckor!! Jag kan knappt fatta det, men när vi står på Landvetter på onsdag morgon och jag ser dem checka in, så tror jag att jag kommer att fatta det riktigt och att dem faktist åker på allvar. Åh, jag kommer nog stört gråta efteråt.. Fan! Jag fattar inte att jag var SÅ jävla dum och valde bort resan för något helt annat, för en jävla fitt idiot!

Puss och kram, från en glad Aliaa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0