090613

God kväll!

Vaknade upp vid halv tio i morse. Det var tungt, men det funkade tillslut. Fixade mej och packade ihop mina grejer och sedan var det bara att möta upp Steph och ta bussen in till Borås och efter det bussen till Alingsås. Vi var nämligen och hälsade på min moster och hennes familj i Alingsås. Det var trevligt och vi åt så jävla mycket, fyfan. haha! Gött var det ifall. Vi åkte ifall hem efter några timmar och då hämtade pappa upp oss.

Nu sitter jag hos Zarah. Vi kollar på en film och jag skall strax in i duschen snabbt. Sedan blir det att börja fixa sig och välja ut kläder. Sedan skall det fan drickas! Vi skall nämligen iväg på fest senare ikväll. Kan nog bli roligt!

Ha en toppen kväll, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0