090610

God morgon! Här hemma har det varit fullt upp med det ena och det andra. Massvis av grejer nu när broshan skall ha sin studentmottagning här hemma. Men klev ifall upp vid halv åtta i morse, då Salem väckte alla i familjen för att visa hur otroligt stilig han var i sin kostym och tro mej, det var han också. Det blev massa kort på honom också, hehe.

Nu har jag ifall sminkat klart mej och fixat håret. Lockade det i en stund, sedan började det regna ute och då gav jag upp och måste ha toffs idag. Lite tråkigt, men det får duga. Skall strax klä på mej och fixa lite med blommorna.

Jag hinner nog inte blogga mer förrans ikväll tror jag, ha en toppen bra dag! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0