090609


God morgon allihopa!

Jag är uppe rätt tidigt för att inte ha gått till skolan, skippade skolan idag. Otroligt onödigt! Men ifall, nu är jag ifall uppe och är rätt så trött. Jag hade tänkt att fräscha upp mig snart, för sedan skall jag åka in och kolla avslutningskläder. Hmm, jag hoppas på att jag hittar en klänning som jag tycker om! Annars får jag ta en riktigt på vad jag skall ha på mej på avslutningen. Det fixar sig!

Imorgon är det broshans student och på torsdag har jag skolavslutning. Det kan inte bli bättre!
Så imorgon blir det att gå upp tidigt och fixa med blommor och sådant. Fast jag funderar på att köpa det idag, för det finns så fina blommor i Borås. Kom ihåg förra året när Zarah&Steph tog studenten, så åkte jag in till Göteborg för att köpa blommor, för att det fanns så fina där. Well, vi får se som sagt!

Nu skall jag gå innan jag somnar framför datorn. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0