090608

Hej på er! Kan ni fatta att det är tre dagar kvar till skolavslutningen? För det kan inte jag. Åh, vad jag längtar!

Idag har skoldagen varit bra, har haft lektioner men bara arbetat fritt. Det är så slappt sista veckan då man absolut inte gör något, förutom att lämna in vissa böcker och städar. Kollade ifall på film sista lektionen och den var otroligt bra. Handlade om en kille som tog droger och hur hans liv såg ut/ser ut nu när hans vän har tagit självmord. Det var riktigt hemskt. Otroligt sorligt för folk som får gå igenom sådant.

Nu är jag ifall hemma och är trött. Sov knappt någonting inatt, gick liksom inte och somna. Och jag tänkte på väldigt mycket grejer nu inför sommaren. Men jag har ingenting kvar i skolan som sagt och kan bara slappa och sova. Underbart!

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0