090607

God morgon! Jag kan nästan inte fatta att det snart är sommarlov. Det är sjukt vad tiden går fort och Zarah och Steph åker utomldans om tio dagar. Jisses!

Igår kväll bestämde vi oss för att skita i att festa och gå ut och gå. Men blev att jag började att springa lite då och då istället, det var jätteskönt. Vi har hittat en ny väg som man kan gå ut och gå/springa i. Det var ifall jättehärligt. På vägen hem så stängde vi musiken och pratade istället. Det var mysigt!

Idag är jag trött och jag har endå sovit i 10 timmar. Men snart piggnar jag nog till lite, hehe. Vet inte vad jag skall göra idag, vill ifall inte sitta hemma, orkar faktist inte det. Zarah kommer nog ner på middag senare.
Skall hoppa in i duschen nu, hörs om en stund! Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0