090601

Hej allihopa! Det är sjukt fint väder ute och det är så jävla varmt. Har typ dött hela dagen, höhö. Men härligt är det.

Skoldagen har varit helt okej. Jag har ju ledigt imorgon pga studentfirande och vi skulle egentligen ha ett prov i svenska imorgon, läs&förstå delen, så jag gick till min svenska lärare och kollade om jag kunde göra det efter att jag hade slutat och det fick jag. Goet, så nu är det över och betygen är satta imorgon kväll. Kom ifall hem vid ungefär kvart över tre och då började jag direkt att packa alla grejer jag skulle ha med mig till Kinna, då jag skall sova hos Zarah ikväll. Min bror körde mig så jag slapp att ta bussen. Snällt!

Jag är ifall här just nu och vi har varit och handlat lite grejer. Vi håller på att laga mat, eller mjo, färdig köpt mat. Så vi väntar på att det skall bli klart och sedan blir det vaxning, omg tror ni att jag vågar? Fyfan, jag har aldrig vaxat mej förut och har hört att det gör jag jätteont. Jisses! Men det går ju över.. Äsch, vi får se!

Dagens klädsel fick bli ljusa slitna jeansshorts och svart Ramones t-shirt. Peace and Love örhängen och armband samt ringar i silver och guld som jag har fått. Det fick bli mina vita Converse som skor.



Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0