Zarah, Steph, musik & kortlek. = Massa skratt!

Hej alla där ute! Nu sitter jag hos Zarah med Steph. Vi lyssnar på musik och de spelar kortlek. Själv så messar jag med Samah om helgen. Skall bli trevligt! Är ju redan fredag imorgon. Längtar, hehe. Men lördag längtar jag till mest, för då fyller Alexandra 18 år. Annars så har vi inte gjort så mycket, ätit och kollat på film. Vi åker hem senare, tror det blir en sen kväll.

Ja, dagens planer för fredagen har jag ingen aning om. Blir ifall en tripp till Systemet. Ett måste, hehe. Annars så får vi se. Vill dricka imorgon också, men känns som att man verkligen skall hålla sig tills på lördag. Haha, vi får se!

Hörs imorgon, Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0