tråkiga lördag.

Gick över till Christoffer innan med Zarah. Det var trevligt. Men sedan gick vi tillbaka till Zarah och har precis kollat klart på en film. Jag skall nog strax åka hem, försöker få min kära bror att hämta mej, men han svarar inte på sin mobil. Ett tecken på att han kanske inte vill hämta mej? Jag vet att han är ledig imorgon, så sover gör han ju ifall inte. Jobbigt och jag orkar ej ta bussen hem. Måste isåfall vänta tills klockan tre inatt, för då åker jag hem samtidigt som Samah. Typiskt henne att vi alltid måste ta den sena bussen. Well, vi får se hur det går. Jag vill verkligen dricka ikväll, men det kommer jag ju inte få göra endå, så jag kan drömma mej bort lite. Vi hörs senare. Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0