Those Dancing Days!

Sitter just nu och lyssnar på Those Dancing Days. Otroligt bra är dem! Vid sex skall jag möta upp Mr H och sedan skall vi åka iväg till Zarah. Trevligt! Vet inte om jag sover hemma eller inte ikväll, gick ju nattbuss idag eftersom att det är torsdagskväll. Well, återstår och se!

Jag är rätt så trött, har knappt fått sova ut dessa dagar. Jobbigt är det faktist! Men får förhoppningsvis sova ut imorgon, det behövs verkligen.

Jag fick föressten inte hem min Converse skor i onsdags, så jävla besviken blev jag. Jag tror nog jag fick hem dem idag, så jag måste bara hämta ut dem. Men pappret ligger i Kinna och affären där jag måste hämta ut dem stänger vid sju, så det hinner jag inte. Vad fan får en affär och stänga vid sju? Fan..

Vi hörs ikväll, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0