Skräckfilm.

Hej! Åh, ni vill inte veta vad jag, Steph & Zarah har gått igenom i ca två timmar. Vi har kollat på SKRÄCKFILM! Och det har faktist varit hemskt och jobbigt. Steph som aldrig annars brukar bli rädd, blev faktist rädd. Detta är ett mirakel! Sjukt bra var den, verkligen jättebra, men otroligt läskig. Bästa skräckfilmen jag någonsin sett, för den fick mig att skrika. Haha! Jag kommer inte ihåg vad den heter, så det skriver jag en annan dag.


Sitter hos Zarah annars, dem andra spelar kortlek och jag bloggar och dricker Pucko. Gott är det! Vi skall alla hem till Skene senare, Zarah sover hos mig ikväll. Haha, det är nog pga filmen vi såg. Men hon är välkommen. Höhö.

Nej, snark nu börjar jag bli trött.. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0