sjutimmarochfemtiominuterefteråt.

Hej bloggen!

Det har varit en väldigt rolig dag, har inte skrattat så mycket på länge och det tackar jag Herr H för. Jag har precis kommit hem från Mr H. Han har faktist klippt mej, igen och så har vi diskuterat lite. Kanske skall jag bli blond imorgon eller bara göra slingor? Det återstår och se vad det blir. Jag ligger ifall i sängen nu och skall lägga mig strax, skall upp klockan nio imorgon. Det är nästan så att jag inte förstår det själv. Skall in till Göteborg och handla lite, sedan gå till en frisör och köpa blekningspulver osv. Sedan blir det lite-av-allt-möjligt. Grillning, färgning, dricka osv.

Hörs imorgon lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0