Seg söndag!

Hej! Jag har inte gjort så speciellt mycket sedan jag skrev sist. Varit i affären och sedan varit lite med Mr H och Zarah. Nu sitter vi vid varsin dator och väntar på att klockan skall bli halv åtta, så att vi kan börja gå mot bussen. Jag är riktigt seg och trött, men endå inte. Hehe, lite konstig är jag. Vet inte riktigt än om jag skall sova över hos Zarah ikväll eller inte, då jag skall iväg imorgon. Men det återstår och se. Får se om Mr H vill följa med så kan han ta bussen med mej sedan. Det är något med nattbussar och mej asså. Det kopplar inte, det är nog därför jag är rädd att åka ensam på kvällarna. Mycket möjligt. Vi hörs senare. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0