Run away.

Dagen har gått fort, men endå inte. Skönt att torsdag snart är över ifall, för imorgon är det ju fredag, vilket innebär helg. Skönt! Har planer för lördag, men inte imorgon. Samah ville på bio, men jag har absolut ingen lust att gå på bio. Så vi får se vad som händer.
Annars har jag inte gjort mycket, varit barnvakt åt min lillebror. Ibland är det hur roligt som helst att vara det. Han berättar alltid om sin flickvän och vad han gör på dagarna osv. Idag diskuterade vi även skolan och han han undrade lite grejer som jag faktist kunde besvara. Ibland är han inte så hemskt!

Här bjuder jag på en låt med Darin. Jag trodde aldrig att det var han som sjöng denna, för den är ju så fantastiskt bra. Men där ser man, Darin kan faktist också göra bra låtar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0