Mot Kinna

Nu är jag fixad och klar. Går rätt så fort nu för tiden, tar la ungefär tio minuter att kleta på mascara och lägga på rouge. Sedan kan det ta en liten stund innan jag vet vad jag skall ha på mej, men det går endå ganska fort nu för tiden. Skönt! Idag har jag på mig mina nya converse skor ( fick dem igår ), svarta tights och en tunika över som är svart/vit. Fast jag funderar på att byta om, funderar på att hem ifrån Kinna senare, eller kanske cykla. Beror helt och hållet på vädret! Och själklart åker träningskläderna på isf.

Jag, Zarah och Steph skall strax åka in till Kinna och ha en tacoskväll. Lär bli roligt! Vi skall ju laga mat. Vilket vi aldrig gör annars typ, eftersom att vi alltid köper färdiglagad mat. Men det är ju lätt att göra tacos.Skönt det!

Vi hörs ikväll när jag kommer hem. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0