Mina kvällar slutar aldrig bra.

Hej! Har spenderat dagen hos Zarah med Steph. Mycket trevligt har det varit. Vi satt ute på balkongen och snackade om allt mellan himmel och jord medans vi drack och rökte. Eller ja, dem rökte. Sedan skulle vi iväg, men blev inte så tillslut. Tillslut så åkte jag & Steph hem. Är skönt och vara hemma faktist, sitter och käkar persika just nu. Hehe! Bara jobbigt att tankarna dödar mej nästan. Jag blir både arg och otroligt besviken. Jag förstår inte vissa människor? Åh! Varför skall det vara så jobbigt? Aja, det finns ju inte så mycket jag kan göra åt saken endå. Hatar att jag fastnar så lätt och bryr mej allt för mycket. Kan något aldrig någonsin gå bra för mej? Allt går fan åt helvete.


Kommentarer
Postat av: stephanie

de fixar sig aluush.. du e bättre än så and u know it <3

2009-07-18 @ 02:31:45
URL: http://lastephanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0