Hemma tidigt ikväll!

Hej! Jag & Steph åkte hem ifrån Zarah redan vid halv tolv ungefär. Var väldigt tidigt denna gången, men vi var både så otroligt trötta. Vi tänkte dricka egentligen, men vi fick inte tag i alkohol. Så vi sket i det! Vi får vänta tills helgen helt enkelt, vilket jag längtar till jättemycket. Ifall annars har vi bara chillat hos Zarah. Jag mötte Cleez en stund och var med honom, sedan gick jag upp till dem andra igen. Och nu sitter jag som sagt hemma. Skönt för en gångskull att vara hemma så tidigt. Mina föräldrar blev lite förvånade, hehe. Imorgon är det redan torsdag och sedan är det bara en dag kvar tills helgen. Åh! Längtar. Dagarna går såfort nu, snart börjar skolan och jag tror att jag fäller en tår. Jag vill inte börja skolan längre, allt har gått så fort. För fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0