Hemma ifrån Göteborg.

Hej allihopa! Nu är jag hemma ifrån Göteborg. Har ju varit i Liseberg med Zarah och min lillebror. Det var jättetrevligt, men det var så otroligt varmt. Så lite jobbigt var det. Och nu är jag hemma, duschade för en stund sedan. Satte på mej träningsbyxor efteråt och en t-shirt. Vad härligt det är att gå i något annat än jeansshorts hela tiden. Känns som att jag vill ut och träna, men som jag sade till Zarah. Det kommer säkert bli att jag sitter inne och äter massa! haha. Jag skall iväg till Zarah senare, så byxorna används ju ifall till någonting. Vi väntar just nu på att mamma skall bli klar med maten, så att vi kan äta.

Jag lyssnar även på mitt favoritband Dead by April. Jag såg dem nyss uppträda i Tv. Sjukt jävla bra är dem! Och jag vill också se dem. Men i augusti så! Måste även skaffa mej en tröja där det står deras band namn på. =)

Vi hörs antingen ikväll eller imorgon. Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0