Haha!

Hej på er! Vad jag gör uppe klockan elva efter att ha lagt mej vid halv fem har jag ingen aning om. Men jag skall lägga mig igen efter detta inlägget, var bara tvungen att dricka vatten och besöka datorn. Igår kväll hade jag det jättetrevligt med Zarah och Steph. Så sjuka är dem! Allvarligt talat. Speciellt Steph. Hon är riktigt sjuk, men på ett bra sätt. Tillslut skrattade jag så mycket att jag spottade ut vatten ur munnen. Gick liksom inte och hålla sig när man drack samtidigt som man skrattade. Ingen bra kombination. Sedan åt vi massa saker, vi måste få ett slut på det. Men så har vi sagt många gånger och det funkar aldrig. Så fort man hamnar hos Zarah så är det mat som gäller. Haha! Well, man skall la njuta medans man kan. Yes, så såg min kväll ut ifall och fyfan vad jag hade kul.

Hörs senare igen när jag vaknat om ungefär.. flera timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0