God natt!

Nu är jag hemma igen. Är så jävla trött, men en trevlig kväll har det ifall varit. Det går inte att hålla sig för skratt när man är med Mr H och resten av gänget. De är så otroligt underbara och sjuka, men främst av allt så är de roliga. Jag tycker om dem så otroligt mycket. Nu strax skall jag ifall lägga mig, skall upp tidigt imorgon tror jag. Om planerna för morgondagen fortfarande kommer att bli av. Och vet ni vad? Jag har nu fått tillbaka min kamera, så imorgon skall jag ladda den, sedan får det bli bilder när jag får med mej kameran lite överallt.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Cely

Postat av: Aliaa.

Ojda, vad har hänt nu då? Är det R?



Svar: Ah, det är det. Jag berättar på msn eller nåt. <3

2009-07-09 @ 13:38:05
URL: http://cely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0