BoringBoring.

Nu är jag här igen! Nu har jag duschat och fixat till mitt hår. Angående slingorna som jag vill göra, så fick jag höra att " Men du kommer ju att tappa ditt hår!! " Det har faktist aldrig hindrat mej att färga eller slinga håret fast någon har sagt så. Men denna gången blev jag lite fundersam. Men jag skall nog göra det endå! haha. Jag har ju ifall inte tappat håret än och bara gud vet vad mitt hår har gått igenom. Jag tycker så synd om det, men jag har liksom ett beroende när det gäller att färga hår. Jag kan liksom inte sluta. Jag har ett för stort intresse för färgning.

På tal om något helt annat än att färga hår, så skall jag nog börja att sminka mej. Zarah kommer hit senare och om jag slingar håret, så skall Mr H göra det på mig. Så vi får se vad dagen består av, samma vanliga, i guess.

Hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Nathy

Sv: Ja, men jag åker till min pappa på Lördag så vi får ta det någon gång innan det:)

2009-07-14 @ 17:28:25
URL: http://nathydemecho.blogg.se/
Postat av: Nathy

Sv: Kanske Göteborg, annars blir det nog lugnt.. händer ju inte så mycket här i Mark haha! Ska du göra då?

2009-07-14 @ 18:32:27
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0