298494795

Hej! Nu sitter jag i köket med Zarah, Steph och Alexandra. Alla andra har gått, så det är skönt tycker jag. Vi sitter och pratar om lite allt möjligt. Vänner är verkligen de bästa som finns, eller ja, dem jag verkligen litar på och kan berätta allting för. Tack för att ni finns!

Annars så har vi grillat och dem andra har druckit. Jag har ju ett löfte framöver, att inte dricka förrens helgen innan skolan börjar. Jag kan nog hålla det, hehe! Känns bra faktist. Jag fick även träffa Cleez, jag blir lika glad varje gång jag ser honom. Han och Christoffer kom över hit innan.  Sedan gick dem och efter en stund så gick Samah till Christoffer. Hon skall sova där ikväll igen. Känns lite tomt utan henne nu när hon knappt är hemma, men jag har börjat att vänja mig.

Nu börjar jag bli trött, men jag skall sova hemma ikväll, så det är bara att hålla uppe ögonen. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0