294739748

Hej! Vid elva tiden blev det att sätta på sig träningsbyxorna och träningskorna och sedan möta upp Zarah, Steph och Mr H. Vi gick ut och gick. Det var skönt! Har inte varit ute och gått på jättelänge. Men nu känns det som att det är något man skall göra varje kväll. Men bäst är det om man går med en Ipod, men det gjorde vi inte idag. Utan vi snackade bara om allt möjligt. Men jag var lite mer tyst idag, jag tänkte på lite grejer, men äsch sådant onödigt man tänker på. Jag saknar när jag, Zarah och Steph alltid gick ut i vintras och gick på nätterna. Det var så jäkla kallt, men vi hade ju på oss massvis av kläder, men frös endå. Men det var så roligt! Jag saknar det verkligen, sjukt att tiden går så fort.

Nu är jag som sagt hemma. Tänkte göra te eller något, fryser lite. Sedan måste jag verkligen lägga mej, fast jag inte är trött. Kanske blir någon film, jag får se. Skall ifall upp tidigt imorgon och åka in till Borås. Ni måste tro att jag är sjuk som gör det med tanke på att jag hatar Borås. Men jag måste in imorgon ifall och göra en grej. Så vi hörs någongång under dagen! Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0