284934761

Nu har jag precis ätit. Vilken skön kväll det har varit, jag som trodde att det skulle bli jättetråkigt. Har kollat på tv, läst igenom lite bloggar o kollat massa outfits som är snygga! Men otroligt roligt och kolla, man lär sig mycket och får egna ideer direkt. Nu har jag ifall precis ätit, skulle precis sätta på en film som heter  Young, Single and Angry. Vi hyrde den igår, fast filmen ligger kvar hos Mr H, så jag bestämde mej för att kolla på den på internet istället. Men nu plötsligt så skall jag vara barnvakt åt min lillebror i någon timma, för att mina föräldrar skall åka bort en stund. Så filmen får vänta ytterligare någon timma. Men vad klagar jag för, har ju hela natten på mig. Pussar!




Kommentarer
Postat av: -MeMilly-

Hejsan! Vilken fin blogg du har!

Ska vi kanske följa varandra via bloglovin'?

Kram ♥

2009-07-10 @ 08:40:59
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0