283494475

Vilken spännande kväll! Jag går inte in på detaljer och speciellt inte i bloggen. Haha. En bra kväll ifall med tjejerna. Nu är jag ifall hemma, tvättat bort sminket och smörjt in min hud. Jag är inte alls trött, men skall nog lägga mej tidigt endå, dvs efter detta inlägget. ÅH! Jag lyssnar på Yalla Habibi just nu. Den är så bra! Whatever, imorgon om det blir fint väder så skall jag & Steph med Zarah till Backagårdsbadet eftersom att hon ville bada eller något. Då hoppas jag för hennes skull att det faktist blir fint väder, men stämmer det som sagts på nyheterna, så skall det vara tjugofem grader. HoppasHoppas! Annars så vill jag även festa imorgon, eller bara dricka.

S-eee yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0