239473872

Hej allesammans!

Jag sitter hos Zarah just nu med Steph. Vi tog moppe upp hit, det var längesedan vi åkte moppe. Det var härligt! Sedan gick vi till affären och handlade lite mums, eftersom att mamma, pappa och min lillebror skulle komma upp på besök hos Zarah. Så det bjöds på tårta och dricka. Mamma och dem var nöjda, hehe! Sedan satt vi och diskuterade allihopa om lite-allt-möjligt. Det är skönt och kunna snacka om allting med sin mamma, men vissa grejer tycker jag bara är pinsamma att prata om med sin pappa. Men ibland kan det funka och då är det gött. Sedan åkte dem hem efter någon timma, så fortsatte jag, Zarah och Steph att snacka. Vi satte oss i köket och dem rökte förfullt och jag åt melon. Vilket vi gör nu också. Hehe! Vi skall nog bege oss hem om en stund skulle jag tro. Så vi hörs nog imorgon eller senare. Pussar!

Jag är dålig med bilder. Tråkigt är det med tanke på att jag faktist tycker om att ta kort och sedan lägga upp det. Men jag kan inte ladda upp bilder på datorn hemma, jag förstår inte varför. Så här bjuder jag på lite bilder.

Hittade lite bilder på Zarahs dator!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0