10 månader.

Nu har jag haft bloggen i tio månader. Det går så otroligt fort! Jag minns att jag började att blogga när Zarah tog sitt pick och pack och flyttade till Stockholm. Jag minns det så otroligt, vi hade precis varit i Göteborg och tagit farväl av henne och tårarna bara rann. Då bestämde jag mig för att skaffa blogg och få ut mina känslor, genom ord. Hehe! Läser man inläggen jag skrev i oktober och december, så var jag nog riktigt deprimerad pga flytten Zarah gjorde. Och tänka sig att hon flyttade tillbaka hit sedan! En riktigt vändning blev det på mej och bloggen. Haha! Åh, det är riktigt kul att gå tillbaka och läsa vad man gjorde då och hur allt såg ut då, om man gemför med hur det ser ut nu. Mitt liv är ju betydligt bättre nu, eller ja, jag mår mycket bättre nu än vad jag gjorde då.

Kommentarer
Postat av: Zara

Åh vad söt du är syster min <3

2009-07-28 @ 15:59:43
URL: http://justlovemyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0