090730

Hej bloggen! Idag har jag sovit, sovit, sovit och duschat. Hehe! Vaknade först vid tolv någongång och sedan somnade jag om. Det var riktigt gött. Det är ju så dåligt väder ute också. Trist! Nu vill jag verkligen att det skall bli jättefint och varmt väder ute. Men jag kan ju få drömma lite!

Jag skall strax börja att föna och platta mitt hår hade jag tänkt. Sedan får vi se, jag hade tänkt och stanna hemma hela dagen idag. Får se om jag lyckas. Finns ju inte så mycket att göra här, har inte ens min DvD för att den ligger hos Zarah och datorn är ju inte roligt att sitta vid längre. Åh!! Jag vill åka bort och så vill jag även festa.

Pussar!

Kommentarer
Postat av: Nathy

Jag vill också festa.. vi får slå oss ihop någon dag:)

2009-07-30 @ 21:22:08
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0