090726

Jag har verkligen blivit dålig på att uppdatera. Men ni får faktist stå ut med att det kommer upp inlägg lite då och då.

Igår kväll började jag & Zarah att fixa oss hos henne. Sedan drog vi iväg till Tobbe. Skulle ju bli en överraskningsfest för Alexandra, men det blev inte så tillslut. Hehe! Trevligt hade jag ifall, vilket jag tror att alla andra hade också. Zarah gick hem lite tidigare för att hon mådde dåligt. Tråkigt, hehe. Sedan bestog kväll av snack och massa skratt ungefär. Vid två, halv tre någongång så följde Cleez mig till Zarah. Han är så... =) !  När jag väl kom hem, så snackade jag med Zarah och vi käkade. Vilket jag aldrig mer skall göra när jag dricker, leder bara till spya tillslut. Äckligt och Äckligt! Men vid 5 på morgonen så somnade jag tillslut och vaknade vid tre.

Sitter hos Zarah fortfarande, har hjälpt till att städa lite. Sitter just nu i soffan och lyssnar på Robert Pattinson. Fruktansvärt bra är han måste jag säga. Skall nog åka hem om en stund. Skall bli skönt, skall lägga mig och sova eller kolla på film när jag kommer hem och umgås med mina föräldrar kanske. Äsch, vi får se! =) Hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0