090718

Jag har fått sova i 10 timmar och 40 minuter. Det är inte illa, vilket betyder att jag funkar som jag skall idag. Förhoppningsvis! Idag mår jag mycket bättre än igår, vill nästan inte ens tänka på gårdagen. Skitdag rent ut sagt! Anyway, vid ungefär sju i morse så vaknade jag till och satte på musik på min dator. Lugn musik som jag somnar till väldigt fort. Det var så skönt! Jag sov som ett litet barn, höhö. Nu är jag ifall uppe! Ingen är hemma alls, vet inte vart alla är faktist. Kollar på någon film på Tv3, ingen aning om vad den handlar om. Väldigt bra låtar är det med i filmen ifall. Sådana sorgsna låtar ni vet, men som endå kan vara bra.

Idag är det lördag, känns inte som det. Kollade ut innan och såg hur dåligt väder vi har fått idag. Haha! Det är ju inte ovanligt. Har hört att det skall vara dåligt väder framöver också, dvs ingen sol på hela sommarlovet. Hmm! Får la se om det stämmer, men ja blir absolut inte förvånad. Vi får se vad som händer idag! Skall ifall vara hemma hela dagen hade jag tänkt, så kanske jag åker iväg ikväll. Tänkte städa eller någonting, men det är redan städat i mitt rum och vet inte vad jag skall göra. Jobbigt! Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0