090716

Hej allihopa! Jag la mej ju ganska tidigt igår, så jag vaknade vid sju på morgonen och var jättepigg. Sedan lyckades jag somna om och vakna vid tio och även då var jag jättepigg. Sedan tvingade jag mig själv att somna om och vaknade nu. Haha, underbart! Jag hade absolut inget att göra, så lika bra att sova. Nu har jag smörjt in min hud och vet inte vad jag skall göra. Är inte hungrig heller. Men skall nog duscha kroppen, så fördriver jag tiden med något ifall. Vet inte om de andra är uppe än, men dagens planer blir la som vanligt skulle jag tro. Torsdagskväll idag ju, vill dit, men endå inte. Vädret är ju inte något vidare heller.

Vi får se, hörs ganska snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0