090709

Hej! Bea ifrån Skåne är här idag, så vi sitter och chillar hos Zarah. Mycket trevligt och massvis av smarriga detaljer har man fått höra. Jag tror nog att jag vill flytta till Skåne. Det verkar ju vara ett jätteroligt ställe att bo på och vi skall inte ens gå in på hur killarna ser ut. Åh, det känns nästan som att man vill flytta dit genast! haha.

Vaknade vid ungefär elva i morse, måste säga att det var jättejobbigt. Jag skall verkligen sova när jag kommer hem, eller kanske bäst att spara det tills kvällen, så¨kan jag sova ut imorgon och hoppas på att det händer något sedan på kvällen. Det är ju trots allt fredag! Nathalie DM Johansson? Dricka imorgon?


Hörs ikväll. Pussar!

Kommentarer
Postat av: Nathy

IT'S FRIDAAAAAY mohahaha :)

2009-07-10 @ 14:12:39
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0