090706

God eftermiddag. Vaknade ungefär för tio minuter sedan. Att sova är riktigt härligt! Jag älskar det verkligen. Så som ni förstår, så har jag inget speciellt att skriva just nu. Idag vet jag ifall absolut inte vad jag skall hitta på. Kanske blir att vi åker till Zarah senare, ingen aning faktist. Sitter just nu och snackar med Steph. Mamma frågade även om jag ville åka med in till Göteborg med henne och pappa. De skulle shoppa och så, och hon vet att jag även vill shoppa också. Men ah, ingen lust.

Nu tänkte jag typ fräscha upp mig, mitt hår ser ut som jag-vet-inte-vad.


Kommentarer
Postat av: soph

tack så mycket:)

2009-07-06 @ 15:11:02
URL: http://thesundgrenkohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0