090703

Hej allihopa!
Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, men har varit så mycket de senaste två dagarna. Igår kväll hade jag det mycket trevligt med Mr H och Zarah. Speciellt cykelturen till Skene klockan tio över ett på natten. Men skoj var det ifall! Sov även över hos Mr H igår och kom hem vid klockan halv två, för att han skulle ju jobba. Jag skall strax duscha tror jag och sedan börja att fixa mig lite smått. Jag & Steph skall nog in till Zarah in senare ikväll. Skall bli skönt!
Jag skall även dricka, fast jag inte skall göra någonting. Jag behöver dricka och glömma bort lite allt möjligt och tråkigt är allt, och då menar jag verkligen allt i Mark.

Nej, nu börjar jag få huvudvärk igen.. Usch! Vi hörs senare ikväll!

Denna snyggingen skall drickas ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0