090701

Första juli idag. Tiden går så sjukt fort!

I morse när jag vaknade, så vaknade jag med en fruktansvärt värk. Jag måste ha sovit på något konstigt sätt, för halva delen av min rygg gör så jävla ont. Fyfan! Jag har haft så här förut, men då har det gått över efter någon timma. Men det verkar sitta i denna gången. Jag har ifall fixat klart mig och behöver bara ta på mej och sedan är jag klar.

Zarahs och deras plan var framme tidigare än vad det skulle, så nu får jag bara hoppas på att jag är där tidigare än henne, annars får hon stå ute och vänta. Haha! Undra hur det skulle gå med henne tålamod!

Jag skall gå nu, så vi hörs senare ikväll. Jag håller tummarna för att mina converse skor har kommit också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0