03.25

Jag har blivit jättedålig på att uppdatera. Jobbigt! hehe. Dagen har ifall varit jättebra. Jag åkte in till Göteborg med Zarah och Steph. Vi shoppade massa kläder. Skönt är det! Nu är garderoben påfylld igen. Det behövdes inte direkt märkte jag sedan när Samah hade städat i garderoben. Men det skadar faktist aldrig med nya kläder. Jag köpte även ett par skor. Jag är riktigt nöjd. Vi var la hemma vid åtta tiden ungefär. Gick hem, bytte om, pratade med mamma och pappa. Sedan gick jag över till Steph så åkte vi in till Kinna. Jag gick till Cleez och har varit med honom hela kvällen. Sedan kom Steph och hämtade mej vid halv två ungefär. Vi åkte till Zarah och där var det lika trevligt. Haha, det är sjukt. Vi var ifrån varandra i några timmar och det hade redan hänt grejer under tiden vi inte var med varandra, så vi hade lite och snacka om.

Nu skall jag gå och lägga mig. Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Nathy

Awww! så hur går det med honom? :]

2009-07-21 @ 13:13:01
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0