03.13

Jag blir så besatt av bloggen när jag har tråkigt. Haha, men ni får faktist stå ut med mina så kallade onödiga inlägg.
Jag har inte alls gjort någonting typ sedan jag skrev sist, läst runt i lite bloggar. Kändes som att det behövdes faktist. Vill göra om i min blogg, men jag orkar inte göra det just nu och har absolut ingen aning om hur jag skall göra om heller. Tycker om när det är enkelt i bloggen, så jag håller nog fast vid det.

Känns även som att jag & Samah aldrig är hemma samtidigt längre. Lite skönt är det måste jag erkänna, men tomt endå. Får väl se om hon lyckas komma hem imorgon, vilket jag inte tror. Men man vet aldrig ifall hon skulle dyka upp! Och så hoppas jag att kameran är med denna gången. Hehe, jag har saknat den.

Imorgon ( idag ) så hade jag tänkt att stanna hemma bara och chilla. Är inte på för att göra något, men får väl se hur mitt humör är imorgon när jag vaknar och det är ju trots allt söndag. Har även hört att det skall regna nu framöver ett tag. Kan inte bli gladare! Orkar faktist inte med värmen längre.

Uppda... : Jag har precis ändrat bakgrunden och bilden ovan på min blogg. Som sagt, enkelt skall det vara! Har även lagt ut min hotmail, ni hittar den på sidan. Njut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0