02.51

Hej! Nu har jag precis kommit hem. Har varit ute med Zarah och Steph. Vi chillade bara och snackade om lite allt möjligt. Dem kanske åker bort snart, vilket skall bli jättetråkigt tycker jag. Självklart är det kul för dem, för dem vill ju verkligen åka bort. Nu när jag tänker på det, så är det ju inte så jättesnart. Det är nämligen i augusti någongång. Jag vet ifall att jag börjar skolan sju dagar efter att dem åkt. Det känns dock mycket bättre, för då kommer jag inte tänka på dem så mycket när jag går i skolan.

Annars har dagen varit sådär. Tråkig som fan bara. Orkar inte med någonting, tankarna dödar mej ännu en gång. Detta är svårt. Jag vet inte riktigt vad jag skall göra. Så typiskt mej! När jag väl fått något jag vill ha. Äsch, vi får se vad som händer. Får ta saken som den kommmer känner jag!

Nu skall jag gå och lägga mig. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0