02.47

Tiden går sjukt fort på nätterna. Jag har totalt vänt på dygnet, helvete också. Detta skulle ju faktist inte bli en vana, men jag kan faktist inte hjälpa det! Höhö. Jag är hur pigg som helst, jag måste sluta sova så mycket som jag gör.
Redan onsdag idag. Nästan så att man faktist inte håller koll på dagarna längre, men det kanske är bäst så. Jag får ångest så fort jag vet vilket datum det är och då känns det som att skolan bara närmar sig mer och mer. Vilket är hemskt, men endå inte. Jag saknar skolan, jag längtar faktist att få kämpa för alla dessa betyg. Och detta året är verkligen ett år jag skall satsa enormt mycket på. Det har jag lovat mig själv flera gånger om och vill man verkligen något, så når man det målet man lovat sig själv. Sedan är det dags att bli vuxen. Eller inte! Stort jävla skämt. Jag & min dåliga humor!

God natt lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0