01.20

Nu har jag precis kollat klart på filmen, Taken fick det bli denna gånen. Jag har hört om filmen och jag måste säga att den verkligen levde upp till vad folk tyckte och sade om den. Sjukt bra film! Nu sitter jag ifall här och gör absolut ingenting, vill inte heller gå och lägga mig. Har försökt att få tag i Samah, men eftersom att de campar, så tror jag nog inte hon tänker så mycket på telefonen. Har Family Guy sesongerna på datorn, kanske skall ta och kolla på dem? Vad jag har svårt för att bestämma sig. Men detta är lätt den tråkigaste lördagskvällen någonsin, denna sommaren ifall. Jag vill aldrig mer sitta hemma en lördagskväll och ha så här tråkigt. Måste börja att njuta mer av mitt sommarlov, som snart förövrigt är slut. ( Haha, 1 och en halv månad kvar ungefär. ) Men tiden går ju så sjukt fort!

Kommentarer
Postat av: soph

Aaa, filmen taken är klockren.. sjukt bra..fin blogg :)

2009-07-05 @ 02:19:46
URL: http://thesundgrenkohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0