01.09

Hej! Nu är tisdagen över också. Skönt! Jag har bara varit hemma och sedan körde pappa mej till Zarah. Hon och Steph var fortfarande kvar i Skene när jag åkte, så jag gick till min syster och hennes pojkvän så länge. Efter en stund så fick jag ett sms om att dom andra var på väg, så jag stack till Zarah igen. Dem kom precis när jag skulle gå in i lägenheten, hehe. Var med dom en stund och sedan mötte jag upp Samah och Alexandra så gick vi till MC. Efter det skiljdes vi åt, Samah gick till sin pojkvän och jag & Alexandra gick upp till Zarah och kollade på skräckfilm.
Dagarna går så fort nu för tiden, vill verkligen ha helg nu. För då fyller Alexandra 18 år!

Imorgon så skall jag nog in till Göteborg med Alexandra och Samah. Har för mig att vi skall shoppa eller någonting. Skall bli mysigt! :) Förövrigt så sitter jag hos Zarah just nu. Jag och Steph kollar på en film och Zarah snackar i telefon med sin pojkvän.

Hörs imorgon när jag vaknat. Puss på er sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0