Vill Va Highwon.

Hello allesammans. Vad har ni för er? Själv så gör jag inte så mycket, tog massa bilder på mej själv för en stund sedan och la precis in dem på datorn. Det var broshan som hade tagit kameran, han tyckte bara att den låg på mitt skrivbord och hade inget nytta av att ligga där, så han tog den. Kom precis på att ta kort på min Peak mössa, men jag orkar inte göra det just nu och sedan lägga in den. Den läggs in nästa gång jag använder kameran. Sitter just nu och lyssnar på Ison och Fille. Dem är riktigt grymma och har sjukt bra låtar. Jag sjunger även med till låtarna, det är super kul! haha =)
Läste på någons blogg att det var någon musikgala ikväll på SVT och kollade vilka som var nominerade. Mitt älsklingsband Takida, var nominerade. Så jag ska ta och kolla på det ikväll. Kvällen ser ut och vara ljus, verkar inte som att något speciellt kommer hända, så jag ska nog bara ha en hemmakväll. Det blir gött! Jag är lite seg idag, har ont i kroppen, och jag har inte tränat alls. Har la gjort några sit-ups och så, men inget annat. Känner mig som en gammal tant, som har tränat på gym i flera timmar.. Med andra ord, inget vidare. haha! Jag hoppas att ni får en bra lördagskväll. Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0