Vilken tur!

Jag satte precis på datorn och woho, tangentbordet funkade. Fan vad jag är glad, men frågan är ju bara hur länge det kommer att hålla? hmm, en mycket bra fråga! Ulla var förbi här nyss en stund, skulle hämta hennes mp3 jag lånade av henne. Hon är ju så bussig! haha.. not! Nej, men hon är fantasktiskt bra. Jag är lite sådär små trött, men inte sådär att jag måste gå och lägga mig. Detta är nog första dagen på länge då jag inte har gått och lagt mig efter skolan. Eller, råkat somna. Vi fick en ny läxa i engelska idag. Läraren ger oss läxor hela tiden ju, helt seriöst. Vi har faktist klagat, men det har inte blivit mindre läxor för det. Och, så ibland är det väldigt stora läxor och då har man endast en dag på oss. Det är väldigt kasst, tycker jag. Men det finns ju inte så mycket att göra åt saken heller. Imorgon är det torsdag och sedan fredag. Jag undrar om det händer något skoj i helgen, jag hoppas det för att det var så länge sedan jag gjorde något riktigt kul faktist! Har saknat och ha kul. Dvs, jag saknar sommaren jättemycket. Fy, man har ju så roligt då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0