Tjejkväll.

Hello you!
Vaknade för någon timma sedan och  vet ni vad? Jag var faktist pigg för en gång skull.
La mej vid halv sju i morse, kunde inte somna. Så jag gick till lillebrors rum och började att spela Playstation. haha!
Blev ifall trött och somnade till slut.
Har bara kollat på TV sedan dess. Funderar på att fixa mig lite, sedan så ska jag ta något och äta.
Från och med idag, ska jag sluta att äta onyttig mat. Och, detta löftet ska jag hålla!
Planerna för ikväll står fortfarande kvar på listan. Ska bli trevligt! :))
Får se om jag har något intressant att blogga inan jag sticker, annars så hörs vi ikväll.
Puss och ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Tove

alltid bra att ha en yngre brorsa att spela playstation med haha.

2009-01-05 @ 17:31:39
URL: http://theedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0